2008年4月11日星期五

輕鐵故事

站在我前面的青年在講電話。青年看來二十歲左右。

「條女?搞掂咗啦。」青年沒好氣地說。「好貴呀,使咗我好多錢。」
「唉,總之好貴啦。」
他的朋友似乎很想知道用了多少錢。在一輪「好貴呀」和「唔好問啦」之後……
「使咗幾千蚊囉!吓?唔係香港,喺上高落。」
「落仔梗係唔使咁多錢啦!我都有預早叫佢開返張單畀我。」
「有呀,佢真係有畀張單我,點知我一睇,×,係牙醫單來的!」
「我點知係咪真㗎,間診所又唔喺香港。」
「我咪問佢呢張單點來囉,佢話牙痛,去咗睇牙,重杜埋牙根o咼。」
「咁我咪畀囉,唔係點唧。」

這其實不過是在人海中每天都可能發生的小故事,但自己可能身處象牙塔太久,聽見的時候無法不感到匪夷所思。

沒有留言: