2008年2月21日星期四

奇妙的一天

(1) 當師奶的你遇上八婆的我

午飯時間,到附近茶餐廳叫了個快餐。一位師奶坐在我後面的卡座。

女伙記拿來食物,然後問後面的師奶:

「喂,好多人睇左都喊喎,你有無喊?」

「無喎,其實都無乜感覺。反而係羅文走個陣就覺得好難過囉…」

平日無乜兩句的我,呢個時候唔知點解忽然轉左入粉絲 mode。

「咦?我都係喎!你尋日有無睇?羅文都有上台唱呀…(下刪數十字)」

斜對面位阿叔白了我一眼。

第一次覺得自己好八婆。

(2) 當自私的我遇上自私的你

在走廊同 F 狹路相逢。

「喂!靚仔!」
「咦?乜你唔係走左呢咩?」
「哦,我做埋下個月尾,而今重有點手尾執咁啦。」
「咁你一定好得閒啦!咁就好,有野想搵你幫手。」
「o下?」
「想搵你幫我睇下 D 英文。」
o下?我 D 英文好雞個喎,個幾月前中大有位老細先 o係一篇我寫 o既野度批注「呢 D 算係乜野英文?」查實你搵而今 D 後生 o既幫你執重好啦。雖然佢地 D 英文程度好 M 型分佈,但係好個班 D 英文真係好到嚇死你。

F 用我的電腦下載了 10MB PDF 文件。

「就係呢份功課。可唔可以幫我做左佢?係 final year project 來的。」F 正在工餘時間修讀一個學位課程。
「………………………………」
「哦,唔得就算啦。咁我做完之後搵你幫我改好唔好?」
「……」唉,好啦。

(3) 當此方的我沒遇上彼方的你

上網看馬家輝的 blog 「稿紙以外」,任由本僱員的生產力流失。以下節錄兩小段:
有冇搞撚錯呀巴打你駛唔駛死得咁死黑色幽默?
你係唔係慌死大家唔記得你所以專登要搞埋0的咁0既0野?
你答我鴉, 喂, 羅志華。

報紙話你在整理貨倉時被從晝架上跌落0黎0的書責死,
世事有冇咁巧合呀大佬真係虧你做得出來。
賣了幾十年書, 賣到書店執笠, 獵犬終須山上喪, 書商終被書壓死,
雖然命短兼命苦, 但亦算係求仁得仁死而無憾,
至少, 香港開埠以來, 你可能係第一個被書壓死的倒閉書商,
歹命如此卻又好運如此, 真是教人哭笑不得。
R.I.P., 羅老闆。

(4) 當懵懂的我遇著懵懂的你
晚上十點鐘,正在搞動放低左成個月,被中大一位老細稱為「呢 D 算係乜野英文」的英文字母湯。

Knock knock …
(我個位偉大同胞 office mate 好驚奇,因為佢 D 偉大同胞朋友入來的時候係從來都唔敲門的。)
「搵邊位?」
「我搵 The suffocated。」
「你地係…」
「A 介紹來的。」
o下?我又唔係教書的,點解來搵我?
「A 話呢科以前係你教佢的。」
係咩?諗諗下又好似有 D 咁o既事。不過到我想起這起碼是十幾年前 o既事的時候,我已經搭緊西鐵返屋企,而且以前又唔係 o係呢間學校教…
「唔,係咪架,唔好 o勒,冤有頭債有主,你地報上名來,我聽日問下 A 係咪真係佢介紹你地來 o既先?」
「Urrr, 我叫 XX。」
「我叫 YY。」
其實係又點唔係又點?諗返轉頭發覺自己真係蠢。
「好啦,乜野事?」
「第三題我做到呢度就咁咁咁…」
「o下?條題目 o係邊度?」佢淨係掛住講佢點 solve 條 problem。
「啊…o係呢度。」
五分鐘後。
「…唉,都係搞唔掂。你地有無試過最簡單 o既方法?」
「…乜野係最簡單 o既方法?」
o下?咁都唔知?到底我應該讚你地誠實定係很傻很天真?
「打條題目入 Google 度,睇下有無人做左答案。」
幾分鐘後。
「唉,無答案。不過呢度呢個例證明左個 graph 起碼有三個,而且重唔一定係 wheel graph。另外呢度竟然有篇 journal paper 研究呢個問題,即係話第二題個答案唔係咁簡單。可能出題目 o個個搞錯左。」
「係 L 出過喎。」L 係我老闆。
「……哦,可能佢想專登試下你地。」
「…………」
「唔,都係睇返第三題啦。」
十五分鐘後。
「唔唔…」
「唉,都阻左你好多時間,得架啦,由佢啦。真係唔好意思。」
「呀,唔係!我幫唔到你,係我唔好意思就真…」真係瘀到爆。

他們走了之後,我冷靜下來,才發現自己連題目內某個基本概念的定義都搞錯了。畢竟已沒有碰這些東西十年以上。在西鐵上,我把問題解決了。還是明早找找 A,看看怎樣收拾事情吧。

沒有留言: