2009年3月21日星期六

Laughing 哥及其他

Laughing 哥
既然阿 Laughing 哥之死咁哄動,Facebook 嘅有關羣組已過十萬人不在話下,連教會的傳道人都寫咗篇文章來分析 Laughing 哥嘅領袖質素,我都不妨隨波逐流,噏返兩咀。

依我睇法,Laughing 哥好成功,也好失敗。
  • 臥底係秘密任務,如非上頭指示,不得向他人透露身份。Laughing 刻意令阿文襲擊超 Sir,但是制止了他之後又不轉移場地,令超 Sir 於阿文面前爆出 Laughing 以前係警察嘅事實,失敗!
  • 既然唔穿都穿咗,Laughing 就應該教曉阿文點樣防範考哥,但係 Laughing 並無咁做,真到臨死先叫阿文睇佢寫的 journals,失敗!
  • Laughing 口口聲聲話要達成目的可以完全唔講感情,但係又愛上芯姐,令自己處於勾義嫂嘅位置,就算佢嘅臥底身份唔穿煲,有朝一日都可能出事,失敗!
  • Laughing 雖是幫會小頭目,但以警察的身份而言,只是前線人員,不是領袖。領袖講願景,講大方向,前線人員就不得不注重細節。佢識咗羅浩楷九年,無理由唔知呢條神父口多多。明明是可以預見危險,Laughing 還多事插手藥煲婚禮的安排,引至身份敗露,失敗
  • 即使從領袖角度,亦應該衡量自己有幾多斤兩。小企業老闆要注意現金流,唔係有單就可以接。Laughing 無見好就收,逮捕天哥之後就回復身份,反而好似 dot-com 泡沫年代 D 公司咁,投入唔知幾時先有利潤(瓦解考哥集團)的生意中,絕對係失敗中的失敗!
不過 Laughing 都好掂,即使犯咗咁多錯,仍可以力挽狂瀾,用條頸鍊套出敵方對策。要不是考哥好似死亡筆記嘅夜神月咁,有超乎人類的聰明(竟然連未殺過人的人拿槍殺人時幾時要緊張都知道),Laughing 應該可以大步 larm 過。所以,Laughing 嘅死,絕對係編劇的問題,非戰之罪。

無綫劇集
唔少人批評呢套《學警狙擊》D 演員(謝天華除外)唔掂,的確一 D 都無講錯,不過這套劇比起以往的無綫劇集,在一些方面確有進步。首先是包裝。《學》劇每節的畫頭都用不同演員的片段,這個做法以前也有,但是感覺上《學》劇的畫頭好像與劇情相關,能突出每節的主角。另外,雖然此劇主題歌的詞跟唱都唔掂,不過曲子本身的風格卻十分切合警匪片,算是警匪片的主題曲中比較好的一首。最後,此劇很恰當地從不同角色的視角重構 Laughing 身份敗露的過程,是無綫劇集中罕有地細緻的敘事手法。這種手法以往在其他劇集中也用過,不過以節奏而言,這次掌握得最好。加上事件各方的倒敘除了回憶之外,亦逐步顯露了各自的計謀,這大大增加了劇情的張力,值得一讚。

LOHAS Park
如果唔係地鐵興建康城站,我都無留意 LOHAS 原來係簡寫,全寫係 lifestyles of health and sustainability!其實我好有興趣知道,究竟為香港一眾樓盤起名的是甚麼人,竟然可以將 D 名越改越離譜。

話時話,如果唔係地鐵興建康城站,我亦唔知「日出康城」喺邊庶。哦,原來喺將軍澳 …… 堆填區 …… 唔怪得叫「溢出康城」(D 污水或沼氣),而隔籬個樓盤又為咗殺哂 D 污糟嘢,叫「手刀」。

4 則留言:

匿名 說...

其實無線比人鬧咗咁多年,有時都見編導想有些新意和心機,但又會因為怕太激或者師奶唔明,又或者太前衛嚇走廣告商而好保守,抄橋。這次在配角身上下功夫不失為一個前進又唔太冒險的做法。
我也寫了一篇探討LAUGHING受歡迎的文章:http://lampful.com/node/2466 ,請多多指教!

The suffocated 說...

好,一定拜讀!

方潤 說...

慘得過有個叫「首都」

The suffocated 說...

環保(其實是垃圾)之都吖嘛!