2008年12月6日星期六

老闆的爛 gag

我以前的老闆有好多爛 gag,昨晚飲宴,佢又講咗幾個。其中一個是這樣的:

「個巿唔好呢,就要學楊過。」
「點解?」E 問。
「有兩個原因。第一係佢識壯士斷臂!」
我唔覺得好笑,不過 E 飲大咗,好鬼死 high,所以都笑騎騎。
「咁另外一個原因呢?」
「因為佢嗌『沽沽』嗌咗十六年!」
「哈哈哈!」眾人為之絕倒(包括我在內)。
「喂,呢個爛 gag 好好笑!」我說。
C 指出:「好笑就唔係爛 gag 啦!」
「咦?又係噃 ……」。

夜深,回程的巴士上。
「唔,楊過好似同小龍女喺古墓成親時已改口叫佢做龍兒 ……」我心想。
唉,太認真係唔會有幽默感嘅。

沒有留言: