2008年11月2日星期日

兩人天九輸到褲都甩

跟祖母打了一小時天九,輸到褲都甩。雖然目的是讓老人家開心,但我牌運太差,真係玩到無哂心機。

:試過八支牌(重要係佢做莊)、兩次至尊、兩次擒我山雞。
:只得一次至尊,此外唔係畀佢食住,就係我的牌爛到無倫,譬如最好個隻都只係長三。最激氣係有次出剩五隻牌的時候,我攞住天九、單地加孖人,諗住坐定粒六有得結,點知佢出三鵝五加雜七,搞到我煲粥,真係頂你個肺,差點吐血!另外有次我做莊,難得攞住四人七,另外四隻卻是超爛牌,結果大家各得四戙,一毫子都賺唔到,吹啤脹。(更揼心係事後才想起計錯數:兩個人玩,必有一個做莊,所以四大賀最少都收八戙,唔係四戙!)

兩人玩天九同四人玩好唔同。最吊詭的是四人玩時結者一般都贏錢,但兩人玩時,可以我結但係你贏錢。(給不懂天九的朋友:「結」即是贏了一局,贏了牌局但輸錢,你說吊不吊詭?)更恐怖的是,由於只得兩個人玩,隨時都可以加幾個莊。若果你加了 n 個莊而每次都贏唔到錢,每戙變成以 n+1 倍計,要守住歸本的壓力就變得奇大。因此,兩個人玩時,有時就要考慮如何巧妙地輸。總之,兩人玩同四人玩的策略好唔同,加上節奏明快(我同八十幾歲的阿婆玩,連洗牌同派牌都可以一個鐘頭玩十八鋪),很適合用來 kill time。

1 則留言:

Dorothy Wong 說...

哈哈哈,雖然我唔識玩,但係你寫到好好笑。她沒事就好了。