2009年4月27日星期一

Enjo kōsai

【明報】警五大援交網籲少女惜自尊 警告市民勿犯法 議員質疑成效
「警方呼籲」置於部分援交網站首頁,除了印有男警女警模樣外,還勸喻青少年勿為錢出賣肉體致前途盡毁,又附有可供舉報非法援交的西九龍總區防止罪案辦公室電郵地址。諷刺的是,只要網民看到警方呼籲後再按鍵,即會看到大量援交廣告、召妓報告等。
唉,貧窮問題又如何能靠威嚇解決呢,更何況這種口號式呼籲根本一點阻嚇力都無。

相關連結
1-555-CONFIDE: 公安呼籲(The suffocated 按:笑死我)

2 則留言:

nikita 說...

下!?乜個警方呼籲好似捉小偷咁架?可唔可以係針對小妹妹,搵師姐出馬呀?又唔捉白粉,唔需要陽剛味爆。

同d 妹仔講援交前途盡毁,理佢果個都傻啦。

The suffocated 說...

莫講D妹妹仔,就算係嫖客,都唔會理呢個呼籲囉,不過呢次警方總算有心(雖然無力),都叫其志可嘉咁話啦。