2020年3月25日星期三

短篇小說:師奶的心防

從前有位喺中環返工嘅師奶,因業務邂逅一位喺西環返工嘅阿叔。由於生意上嘅規矩,理論上二人只應保持㸃到即止嘅關係,但唔知㸃解,二人愈走愈密。

有日,阿叔突然笑騎騎同街坊講,「中環西環行埋一齊幾好」,重話呢個係渠同師奶嘅共同心聲。之後渠重同師奶含笑牽手,令一眾街坊O晒嘴,紛紛問「行埋一齊幾好」究竟是現在完成式,抑或係表示願望嘅未來式。

之後,這位自詡「好飲得」嘅師奶,就頻頻於公開場合同阿叔暢飲,談笑風生。

一年過後,正當街坊仍在揣測二人有乜瞹昩嘅時候,師奶竟喺一個博物館剪綵儀式上,拒絕同阿叔握手。人人敬重嘅鄉紳誠哥當時在場,就向二人伸手,欲將二人嘅手搭在一起。儘管阿叔陪笑遞手,師奶卻不賣賬,望望手錶就話趕時間離開,搞到一眾街坊如墮五里霧中。師奶究竟係反臉(及為何反臉)抑或 tsundere?我們並無答案。

時移世易,物換星移。又一年過去,阿叔生意失敗,潦倒回鄕,於家鄉圖書館搵咗一份編寫地方志的工作。師奶有些生意對手,以為師奶必受牽連。誰知師奶違背了他們的期望,屹立不倒,除了間中打小報告向大老闆投訴自己的同事外,繼續做女強人。善忘的人們,很快就不再深究阿叔同師奶以前的關係。

近日,師奶的生意出現大危機。不知是否壓力太大,守不住心防,師奶有感而發,謂:「如果飲醉少少,會有更加親密行為,係高風險。」

(完)

沒有留言: