2012年10月14日星期日

大感動,Radioplayer!

英國各電台當中,我最喜歡的是倫敦的 Magic 105.4 電台,貪佢揀的歌比較啱聽,同埋佢嘅口號 "More music, less talk" 毫無花假。BBC Radio 我反而聽得少。

後來不知是英國政府規定,抑或是版權問題,英國各電台的互聯網廣播,若非限制只於英國本土播放,就是要求海外聽眾證實自己有資格收聽(例如輸入有效的 UK postcode),方可接收廣播。結果我要靠 VPN 接駁到英國的 server,方能在香港聽到 Magic 的廣播,相當麻煩。免費的 VPN 有幾安全,也成疑問。通常我都是連接了 VPN 之後,打開 browser,上 Magic 的 website,待它的 player initialized 之後就立即中斷 VPN 的接駁,免得引起安全問題。開開關關,都咪話唔濕滯。

 直到昨天我才發現,原來 BBC 聯同另外幾個電台,搞了一個 Radioplayer,用它來接駁 Magic,竟然不用 VPN 也可以聽到廣播。以後唔使煩,真係大感動!而今我主要都係用佢來聽 Magic 或者 LBC 的 talk shows。儘管 LBC 有些主持人的觀點太過右派,唔係我杯茶,但是聽下外國的 talk shows,令自己的世界無咁封閉,都是好事。

順帶一提,用 Radioplayer 來上某些電台,第一次仍是要輸入一個有效的 UK postcode 的。讀者求其輸入一個有效的就可以。英國的 postcode 中,按字母排序,最短兼最簡單的,似乎是 B1 1AA。若讀者無記性,實際上 Radioplayer 的 About 頁當中也有一個有效的 UK postcode,請自己找找看。

沒有留言: